NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » KARIERA I PRACA » PODNOSZENIE KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Podnoszenie kompetencji pracowników

  
madison07
01.10.2024 19:39:51


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja:: Żywiec

Posty: 6 #8215246
Od: 2024-9-30
Zakup magazynów branżowych i książek prezentujących treści z konkretnej dziedziny często stanowi duży wydatek dla pracownika, dlatego warto stworzyć biurową biblioteczkę. Wiele wydawnictw, magazynów i czasopism oferuje atrakcyjne prenumeraty dla firm. Do takich źródeł warto sięgać, by znaleźć inspiracje i konkretne rozwiązania.
  
dorian06
02.10.2024 10:23:06


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja:: Bielsko

Posty: 1 #8215394
Od: 2024-10-2
Feedback jest bardzo ważny, gdyż jest to informacja, czy to, co realizujemy w pracy, jest dobrej jakości, czy sposób, w jaki działamy, jest satysfakcjonujący i odpowiedni. Pozwala nam również zrozumieć oczekiwania przełożonych, podwładnych i współpracowników wobec sposobu pracy, jakości, terminowości.



______________________________
feedback w zespole

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » KARIERA I PRACA » PODNOSZENIE KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny